Ändrade planer

Ser ut som om jag har blå ögon, FETT CP :O
Jag och Filippa, min lillasyster, följde dagens schema perfekt, vi var tillochmed i tid till allt, var på gymmet exakt när de öppnade, men sedan så fick hon tydligen inte följa med in! Man får tydligen inte gå ner i deras gym om man är under 15. Så dagens planer förstördes, och vi har nu slösat bort en timme på bussåkande och väntande -.-
Även mina träningsplaner måste ändras nu, eftersom att jag inte kunde gymma idag. Det får bli Jillian Michaels 30 Day Shred idag med, (körde den igår), och gymmet imorgon istället :/
Det fläckiga i min panna är inte min hudfärg btw... det är ärr från akne :/ Och det här är den redigerade versionen... Jaja, de säger att det ska blekna med åren. Men kommer nog ALDRIG att lägga ut en bild där min panna syns utan att redigera den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0