Månadens utmaning resultat!

Tjaba :) Tänkte bara berätta hur det gick förra månaden med min utmaning. Jag åt inget godis, chips, drack ingen läsk eller annat onyttigt på en månad, och tränade magen hårdare än vanligt. Jag hann bara köra i två veckor dock innan jag blev sjukt i en vecka och kunde inte träna, så jag gav mig själv en vecka extra. Så imorgon har det gått 5 veckor.
Och jag har tappat 2.5 cm runt magen och 1 cm i midjan! Att inte äta godis var såklart jobbigt, men det var lätt värt det! Sedan vet man aldrig om det var träningen eller maten som gjorde skillnaden, men fan vad bra det gick iaf! Och inget krångligt heller! För den som är intresserad har jag även tappat 2 cm runt höfterna och 1.5 cm runt låren ;) Man kanske skulle sluta med godis permanent?? LOL aldrig :D
Sjukt nöjd med mina resultat i vilket fall som helst, och det är ändå på bara EN månad!
Så mitt mål nästa månad blir 2 cm till runt magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0