Träning och självförtroende

Jag har börjat märka mer och mer att min träning och mina matvanor påverkar mitt humör något enormt. När jag var i Spanien till exempel så släppte jag helt på hälsa och träning. När jg kom hem kände jag mig slö och mådde lite allmänt sådär över mig själv. Nu har jag varit hemma i 6 dagar, och har ätit helt rent och perfekt, och gymmade idag. Och redan nu, utan att ha sett några resultat på varken mått eller vikt, så mår jag mycket bättre! Självförtroende på topp igen, och tusen gånger gladare. 
Jag ville göra ett inlägg om det här, för jag vet att så jäkla många tjejer mår dåligt över sig själva. Träning och hälsosam mat var min lösning, finare hy, hår, naglar, kropp, snyggare muskler och sjuk mycket mindre. Endorfiner säger jag bara ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0