Mitt 2010 Del 2

Tänkte fortsätta på mitt 2010 i bilder ;)
DEL 1
Då kom jag till April, så nu börjar jag med maj ;)
MAJ
I maj hade jag en kul valborg med vännerna och Jojo och jag hade en asmysig myskväll.
I Maj fyllde också min lillebror Hjalmar 1 år :D
Jag blev sjuk och var sjuk i flera dagar efter valborg.
Jag skrev om en massa oviktiga och ointressanta saker som egentligen inte hade något med min vardag att göra. Som att jag tillexempel köpte jäte goda nötter, snackade i telefon med Amanda och så klippte jag luggen kortare med en nagelsax.
Jag och bandet spelade 21 Century Digital Boy av Bad Religion på elevkonserten vår skola har varje termin. Vi gick under det hatade namnet "The Fysks" som vi snart gjorde oss av med.
Jag åkte till Grönan med Amanda, Niklas och Vidar. DET SPÖREGNADE HELA DAGEN OCH VI BLEV DYNGSURA!! Men vi hade kul i alla fall. Fast Amanda klagade på mig och Vidar. Men vafan, om barnfamiljer inte gillar att se folk som gillar varandra kan dom väll titta bort? (Ingen fattar vad jag menar utom Amanda och Niklas :D)
Jag gjorde mig av med pannluggen också. Och började FLUFFA HÅRET :D
JUNI
I Juni åkte jag till Hummelmora med klassen och hade den enda roliga friluftsdag jag varit på i hela mitt liv.
AMANDA ÄLSKLING FYLLDE FJORTIZZZZ :D :O Jag skrev ett inlägg om 500 kukar och Amanda för att fira henne. Vi gick på McDonalds också med en massa AWESOME people, men det är oviktigt.
FLAMS OCH TRAMS ÅKTE TILL LIVERPOOL OCH SÅG FÖR ANDRA GÅNGEN VÄRLDSHISTORIENS MEST AWESOME BAND SOM KALLAS GREEN DAY OMG JAG SKULLE KUNNA SPENDERA HELA MITT LIV PÅ EN GREEN DAY KONSERT OCH INTE EN MINUT SKULLE VARA BORTSLÖSAD :D Vi hade en massa konstiga upplevelser i Liverpool också :O
(Länk till inlägget där jag berättar om Liverpool :D)
Haha, Vidar fick någon sjukskum sjukdom i magen också, så han mådde konstant illa i 100 ÅR!! Fett synd.
JULI
I Juli började jag bli TH Fangirl på riktigt, Blev kär i manga serien Death Note och en av huvudpersonerna L (Ryyusaki).
Jag va på landet en vecka (helt ointressant och långtrakigt)
Jag funderade öber den stora skillnaden i utseende mellan killar som är straight, bi och homo och insåg att killar som gillar tjejer kan se mer bögiga ut än killar som bara gillar killar.
(Bild på Billie Joe för att han är sjukt snygg och bi)
AUGUSTI
I Augusti åkte jag på ridläger och ramlade av tre gånger, skrapade upp handen jätte äckligt, stukade fuckyoufingret och fick en spricka i revbenet. Med andra ord hade jag en spattig häst, som jag älskade <3 Är en massa fantastiska chejjer med på ridlägret varje år, älskar dom, allihopa <3<3<3<3
Sen åkte jag till Estepona, nära Malaga, i Spanien. Längtar tillbaka dit sjukt mycket, en av som roligaste veckorna i mitt liv.
När jag kom hem var jag lätt deprimerad, så jag åkte hem till Amanda.
Jag började skolan, fyfan vad hemskt, och klippte mig.
Jag tältade med AWESOME människor på tippen, en JÄTTE HÖG pulkabacke i skogen oO
SEPTEMBER
I September hade jag humörsvängningar, åkte och shoppade med Mami, blev sjuk i några dar. Jag gjorde slut med Vidar, åkte hela vägen in till Söder för att få göra det öga mot öga med honom, tycker det är taskigt annars.
Lite folk sov över hos mig, vi hade sjukt kul hela natten :D
Jag blev länkad på kandylandy och fick dubbelt så mycket läsare.
Jag och Jojo började vara med Adrian varje dag. Sedan dess skrattar jag så att jag gråter nästan varje dag.
Jag jobbade på Arriva, ett bussföretag på Ekerö (oO)
Jag och kompisar GICK hela skoljoggen, tog oss en timma och tjugo min.
Det var orienteringsdag i skolan och jag hatar idrott.
OKTOBER
I oktober såg jag och Amanda Dumma Mig i 3D för första gången. Har sett Dumma Mig MÅNGA gånger sedan dess. ÄLSKAR DEN FILMEN. Gjorde en minion som Jojo döpte till Möhöhö.
Catten fyllde fjortiiizzz och vi hade bästa kvällen hemma hos henne, så sjukt mysigt och kul vi hade.
Två dagar senare fyllde jag också FJORTIIWZZ :D Jag fick mina AWESOME Ti Skullcandy lurar <3 Största modellen :D Fick en skinnjacka också, som jag älskar till döds.
Dagen efter min födelsedag piercade jag näsan <3 Älskar min näspiercing :D
Jag var sjuk en dag av ren trötthet, hade sjukt mycket samtidigt.
Det blev Halloween och jag köpte snyggaste lösögonfransarna från Schock. Gick på Halloween fest, hade skitkul :D
Jag pluggade eller skrev på min fanfic HELA TIDEN oO
NOVEMBER
Det blev dan efter Halloween och jag blev slö. Spenderade den dagen med Marre och Amanda hemma hos Marre kollandes på disneyfilmer. HELA DAGEN. Disneyfilmer äger.
Jag färgade Amandas hår rött. Blev sjukt fint.
Jag fick reda på att vi skulle åka till Spanien på jullovet.
Jag gick på en awesome BFM konsert som jag glömde blogga om oO
Jag gick på Harry Potter 7 och storgrät när Dobby dog, även fast jag redan hade läst boken och visste att han skulle dö.
Jag blev kär i manga serien Naruto.
Min Gammelmormor dog och jag gick på begravning.
Jag färgade håret i mörk mörk brun. Jätte mörkbrun.
'
DECEMBER
December var nyss ju :D
I December försvann THF. Världens bästa Tokio Hotel Fansida. I samma veva slutade jag skriva min fanfic, för jag orkade inte ladda upp nån annanstanns än THF.
Jag var med på Luciatåget och sjöng solo oO
Jag hade mysdag efter mysdag och slappade HELA TIDEN. FETT TJOCKT :D
Jag hatade Lucialinnet för att det var fult.
Jag pluggade röven av mig.
Jag laddade upp en bild på bloggen där jag ser drogad ut.
Jag fick veta att Pirates 4 släpps snart och började nerräkningen.
SARA BEBBO FYLLDE ÄNTLIGEN FJORTON :D
Jag la ÄNTLIGEN upp en video på hur jag fixar mitt hår. Har faktiskt nästan 500 views på youtube nu :D Internet famous here i come ! :D
Jag köpte min första klänning 2010 oO
Jag blev dumpad.
Jag firade jul och fick massa pengar, presentkort, MASSA NARUTO BÖCKER OMG ÄLSKAR (har ända upp till 10 nu :D), och sånna grejjer.
Morgonen efter jullovet åkte jag till Gran Canaria, hade time of my life och solade röven av mej. Solbrännan har redan fösvunnit men whatevva.
Jag firade nyår på GC.

Jaa, det va mitt 2010. Välkommen till 2011 :D Hoppas det blir sjukt bra år. Det ska bli ett sjukt bra år :D
Har redan börjat så bra det hade kunnat börja. Men nu längtar jag tillbaka till för 5 dagar sedan. Vill att Markus och Joel ska komma tillbaka.
Jaja, det här jullovet har varit ett fett lyckopiller. Hoppas jag klarar mig igenom nästa termin nu också bara.
ALLA SÄGER LYCKA TILL!! :D <3<3

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till ^^

2011-01-09 @ 22:08:48
Postat av: Anonym

Vad heter Videon när du fixar ditt hår??? :O

2011-01-13 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0