Time to shape the fuck up

(Ledsen för gammal bild, har inga nya, har sett lite smådräggig ut senaste två dagarna ;) )
Har verkligen tränat alldeles för lite senaste veckan, så är verkligen dags att ta tag i mig själv igen! Så imorgon blir det lååååångt pass, på tisdag ska jag till gymmet igen med Amanda, misstänker att det blir ett tag då också, sen vila onsdag torsdag och sedan vet jag inte om gymmet har öppet på fredag och söndag, men har dom det ska jag fanimej dit! Hahaha, känns bara så bra att träna och kunna känna att man mår bättre och blir piggare! Jag vill verkligen träna så mycket som möjligt nu! :D

Kommentarer
Postat av: sazz

Hej, härlig blogg :).

Vore kul om du hade lust att kika in på min blogg och ställa mig en/några frågor i min frågestund.

Tack på förhand. (Förlåt, om du inte gillar sånna här kommentarer.)

2011-12-19 @ 11:19:50
URL: http://nattstad.se/sazzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0