Tankar om 2015

2015 är typ året då allt hände. Shit vad mycket som har hänt detta gångna år. Hela studenten var ju en resa i sig, med alla skivor och utgångar och fix och trix. Sen min sommar på mitt älskade Rhodos med världens galnaste människor var ju en upplevelse även det. Sen sista halvåret har väll känts fruktansvärt mycket gråare, jag spenderade ett par månader borta från Niklas, ställde in min planerade säsong i Thailand, jobbade jobbade jobbade på mitt oglamorösa lagerjobb och gick ut och träffade folk rätt lite. Pengar har det varit knappt om hela vägen, men det är nog för att jag är så jävla bra på att spendera dom. På typ enbart mat, flygbiljetter och alkohol. Kärleksmässigt så har det varit lite av en berg- och dalbana, men är ändå lycklig att jag avslutar året med samma person som jag började det med. Världens snällaste Niklas. 
 
Under 2016 så kommer jag endast att, enligt planen, att ha 4 månader på svensk mark. En månad backpacking i Thailand nu i januari, tre månader+ på Rhodos under hela sommaren och sedan i oktober så bär det av mot Grabbarna Grus Phuket i Thailand äntligen. I Thailand är sedan planen att stanna hos Grabbarna grus resten av året. Detta kommer bli året jag bara ska leva och leka av mig lite ute i världen och det ska fan bli skit kul. Och att börja det med en månad i Thailand med min älsklingsbästis Niklas ska ju bara bli toppen. 
 

Blandat från året, men typ allt som har hänt. Jag och Niklas, fester med Annabel, studentperioden, säsongen och sen mitt nya jobb på Lexman hos Linas Matkasse. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0