Vintersäsong 15/16?

Jag och Emmy sökte för ett par veckor sedan jobb tillsammans i Thailand, vi fick ett ryck och bara gjorde det, ville inte stanna kvar i Sverige. Vi sökte då på Grabbarna Grus i Patong i Phuket, och väntade på svar. Både hon och jag fick varsinn intervju, jag gjorde min och fick jobbet! Emmy gjorde aldrig sin, för hon ångrade sig och kände att hon hellre åker nästa år. Jag har alltså ett jobb i Thailand mellan januari-april, frågan är om jag vill åka utan Emmy. Självklart skulle det vara skitkul att göra en till säsong, och jag är svinigt otaggad på den svenska vintern, men endå? Att åka iväg på en säsong innebär faktiskt att man bara släpper sitt liv hemma. Lutar åt att jag åker, men får se vad jag bestämmer mig för. 
 
Emmy, jag och Jonte i somras efter Alesso (här är klockan runt 8 på morgonen = jättenyktert)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0