Måndagsfest?

Idag har jag jobbat i kylen i härliga 4 grader, och sen drog jag till gymmet, och sen till ICA för att posta Emmys bankkort tillbaka till henne. Lyckades få med det i min plånbok hem från Rhodos. Vi delade ju allt där, även pengar haha. 
 
Senare ikväll blir det med största sannolikhet Halloweenfesten på Berns med typ majoriteten av min gamla klass! Är skittaggad, jag jobbar inte imorgon så kan gå ut utan dåligt samvete och allt. Senså gillar jag halloween, kul att klä ut sig. Hade ju Halloweenfest när jag fyllde arton förra året, men det kan man ju tyvärr inte göra varje år :(( 
 
Amanda, Filip och Johan på min 18års fest förra året, enda bilden jag har av någon anledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0