Dom försökte begrava oss men glömde att vi är frön

Movits! nya album är så jäääävla braaaaaa. Lyssna lyssna lyssna. Petters med för den delen. Livet har känts rätt så trist på sista, men tror att jag börjar komma in lite mer på rätt bana senaste dagarna, gått runt och klurat på en massa saker. Men börjar känna mig mer och mer inspirerad igen med musiken så ska lägga mer energi på det och sådär, när jag faktiskt är hemma och har mina instrument. Skriver lite, kör några covers, och lyssnar maaaassvis. Det är nog det som ALLTID får mig på bättre humör, musik. Vad som än hänt, det finns alltid den perfekta låten, av den där perfekta artisten just då. 
 
Riktigt gammal bild här, men gitarren har hängt med i alla år
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0