Fila klorna

Innan studenten så fixade jag mina naglar, ni vet, förlängning och hela skiten. Jättefint blev det, och sen så gjorde jag om naglarna två gånger på Rhodos. När jag sedan kom hem och min senaste nagelförlängning var rätt så skitsliten så hade jag inte råd att fortsätta göra naglarna här i Sverige, vilket resulterade i jättefula, korta, tråknaglar. Jag har också skitsvårt att spara ut mina naglar eftersom att jag är gammal nagelbitare och har jättesköra naglar. Så nu har jag köpt Depend 7day nagellack (och startkitet som man behöver såklart), som är typ som gellack som hårdnar utan LED-lampan. Sitter riktigt bra faktiskt, jag gör om dom varje måndag och varje torsdag fyller jag på bara, går fort och blir fint. Idag börjar jag vecka 3 av mitt "spara ut långa naturliga naglar"-projekt, målet är att ha "lösnagel-långa" naglar lagom till Thailand. 
 
Här är naglarna jag hade för studenten och balen, gjorda på salong! Såhär vill jag kunna ha mina naturliga naglar om allt går som planerat hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0