För jag älskar jullov

Jaa hörni, alla ni som är 96:or eller yngre började ju skolan idag. Utom jag! De två första veckorna på terminen på VRG går i trean ut på att skriva klart sitt gymnasiearbete. Och jag är klaaaar!! Så jag har alltså jullov i två veckor till, så jäklans skönt :) Kan jag fokusera på att söka jobb till i sommar på Rhodos, boka studentkryssning och festival. Från och med att studentfirandet kickar igång den 7e mars (med kryssning) så blir det en väldans masa fest för mig, med alla skivor och balen och studenten och slutskivan och festresa och festival, så nu är det bara att ta det lungt så länge jag kan och jobba ihop så mycket pengar jag kan :) 
 
Charmig bild helt utan filter på mig och Annabel på tolvslaget på nyår. Med andra ord min senaste festkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0