Sista rycket

Livet flyter på och jag pluggar vidare. Denna dag har varit jäkla chill, hade religionsseminarium, och efter det har jag endast restläxor som jag inte hunnit med än, nationella i matte 3c och kursprov i fysik 1 kvar innan jag officiellt är färdigpluggad för denna termin. Sedan kör vi ett fett firande på avslutningen och sedan labbet i två veckor på Stockholm Universitet. Sedan blire Bråvalla med Johan och massa folk, sedan hem för att återhämta mig och eftter det en vecka på Kos med bästa Annabel och tjejerna. Om jag bara lyckas hålla igång hela sommaren efter det så kommer det nog bli jäkla bra. Ingen tid för att stanna upp och tänka på hela sommaren, pallar inte, tänker för mycket ändå under skolåret.
Bara en vecka kvar med lekioner, och sedan projektveckor, känns så jävla braaa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0