Så har två månader passerat (fotobomb, stelt)

Två månader har gått (nästan) sedan senaste uppdateringen, som, om jag inte missminner mig, var en screenshot där det ser ut som om amanda har skickat en bild på hennes killes bollar till mig. Dags för en liten recap, har faktiskt hunnit med en del. (Inte nödvändigtvis presenterat i kronologisk ordning) 
Firat Olivia 18 år! 
Köpt de perfekta (dock dyraste) jeansen, kommer bli svårt att köpa jeans från någon annanstans än Acne i fortsättningen.
Sökt Idol som en kul grej, kom dock inte med, men hade en jäkla dag iaf :) 
Gått på bio med världens bästa brolla, blev Bamse och tjuvstaden. 
Fått en plats på forskarskola i sommar, kommer forska kemi i ett par veckor på Stockholms Universitet, och även skriva mitt gymnasiearbete när jag ändå håller på. 
Spenderat en natt på Tekniska Museet, slog Johan i alla spelen. 
Ätit suchi med Athea typ 40 gånger. 
Festat lite till, firat Emma 20 år. 
Hittat The Soundtrack Of My Life 
Och tagit en pinsam mängd egobilder. 
 
Har gjort massa mer uppenbarligen, men majoriteten hamnade antingen inte på bild, eller så var bilderna för oklara för att hamna på internet. Med foto nummer 8 har jag nu dock påbörjat min egna lilla samling av bilder på Jesper som gör push-ups med en cigg i munnen. Livsmål alltså. 
Nu är det bara att hålla tummarna för att jag uppdaterar minst en gång till denna vecka. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har stavat fel på sushi kukhuvud

Svar: HAHAHA jaaa det har jag
Lovisa

2014-07-21 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0