Angående bristande uppdatering

Hahaha, var och varannan dag lovar jag mig själv att gå in och skriva här, har ju faktiskt gjort det relativt regelbundet sedan jag började sjuan, så det är ju typ fem år, skulle va sjukt tråkigt om jag bara slutade, men har typ ingen tid eller lust eller nått att skriva om. 
Jag kan ju alltid skriva om min vardag, men jag gör ju ännu mindre nu för tiden, "Hej, idag har jag varit i skolan, sedan drack jag te i Atheas kök, åkte hem, pluggade till ett på natten och nu ska jag sova. På fredag är det fest." Haha, nä, lite mer än så gör jag, men jag har liksom en relativt repetetiv vardag (som de flesta), och det som väl händer är oftast inte saker jag har lust att dela med mig av där andra kan se det. Aaaa, eller alla de typ 15 pers som fortfarande klickar sig in hit, men endå. 
Funderade också på att göra om detta till en åsiktsblogg, men sedan kom jag på att det skulle bli ännu mer repetetivt om jag bara skrev om mina åsikter, eftersom jag skulle skriva om samma saker om och om igen. Världens förändras ganska långsamt, så jag fortsätter liksom vara precis lika förbannad över ungefär samma saker. 
Kan heller inte modeblogga eller nått sånt skit för jag är pank som satan och köper inga nya kläder. 
Får väll göra så gott jag kan för att framtida versioner av mig själv ska kunna garva åt hur liten hon har varit. Om jag känner mig själv korrekt så kommer jag aldrig att orka läsa igenom hela denna text i framtiden, så börjar bli dags att avsluta inlägget. Slänger upp ett till ikväll med lite bilder så att hela världen kan se precis hur lite jag har förändrats utseendemässigt under de senaste månaderna. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0