Sommarlooov

 
Tjaba! Nu har jag haft sommarlov, PÅRIKTIGT i nästan tre hela dagar. Jag har haft forskarskola hela första veckan och varit i labbet och gått runt och varit smart, men nu är det över, och jag helt jävla ledig <3 Fantastiskt. 
Bråvalla är på onsdag, och nu är det mesta fixat, partytält, campingstol, tält, sovsäck och biljetter. Det enda som saknas är en bussbiljett och lite solbränna så är jag good to go. 
Ooooch om exakt två veckor och 7 och en halv timme så lyfter planet till Kos!!! Sjuk vecka det kommer bli, nu har antalet ökat också, vi är sex tjejer som åker, Mandapanda ska med!
Skolavslutningen förra torsdagen var asmysig, i princip hela tvåan var bjuden till Vanadislunden på kvällen, och man snackade med alla och hade det mys. Sov hos Athea, men fick bara ett par timmars sömn innan det var dags att dra till forskarskolan, haha, sliten som få. Även i måndags var det partaj, fast ute på Ingarö, med Annabel och kompisar till henne. 
Midsommar i fredags firades hemma hos Filip med ett par av hans killkompisar, Amanda och Johan. Inte kvällen jag förväntat mig direkt, men mysigt det med. Sen igår kom Annabel hit, vi hängde på nån utefest på Lövsta i ett par timmar, men drog sedan hem och satt uppe hela natten och snackade skit istället, asvärt haha. 
Idag ska jag boka bussbiljett, och dra förbi Johan en sväng, ska se om vi kan försöka spela in en låt idag hehe.
Ska i framtiden försöka fatta mig lite kortare och blogga lite oftare, men eftersom att bloggen mest existerar för att jag ska kunna kolla tillbaka om några år, så får det bli långa inlägg där jag mest beskriver min vardag haha.
PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0