BRÅVALLA

Bilden är från förra året, så datumen är inte korrekta
Också den ENDA bild jag fick med mig hem från Bråvalla 2013... Mobilen var inte laddad särskilt stor del av tiden haha. 
 
Alltså JAG ÅKER TILL BRÅVALLA OM 24 DAGAR!!! Så sjukt taggad! Det enda som är kvar är att boka hur vi ska ta oss till Norrköping den 25e, och sen är allt färdig planerat och bokat för resten av sommaren. Jag har tält, biljett och gummistövlar till Bråvalla samt flygbiljett, hotell och bikini till Kos. Sommarjobbet är också kirrat, så nu fan är jag redo för att avsluta denna termin och åka och se Bastille, The Hives, Kanye West, Bring Me The Horizon, Lana Del Rey, Axwell och Ingrosso, Veronica Maggio och så jäkla många fler bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0