Recap

Har inte bloggat på nån vecka eller nått nu, så är väll dags för en uppdatering! De senaste veckorna har skolan kommit igång och jag pluggar vidare. Kos har bokats, resa till Kap Verde (hur det nu stavas) över sportlovet fixats, det har varit ett par födelsedagar och en del fester. Livet rullar vidare liksom :)
I fredags var det i alla fall fest hos en kille i skolan ute på Saltis, sov kvar eftersom att tågen slutade gå och kom väll hem runt nio igår morse. Efter det bestod lördagen av Modern Family och rostmackor. På kvällen blev det i alla fall bio med Linus och hans kompis Harald. Såg hundraåringen, riktigt kul film, är sällan jag faktiskt skrattar högt till komedier, men den var fan skitbra! Hemma strax efter ett och typ däckade såfort jag fått av mig sminket haha. 
Även denna dag har blivit jäkla seg, men ska alldeles strax ta tag i matteläxan och sedan städa rummet! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0