Jag <3 mitt hår

Jag är aldrig nöjd med mitt hår. Antingen så byter jag hårfärg eller så är det för kort eller så har jag utväxt eller så är det slitet eller vad som helst. Nu senast så blev jag ju blond, i oktober någon gång, och trivs oväntat nog ganska bra såhär. Men nu har utväxten börjat bli ett faktum, plus att mitt hår har en väldigt märklig blond färg mot topparna, i och med att jag slingade mitt ljusbruna hår, och vissa slingor är ljusbruna fortfarande. Jag ska gå och klippa mig och slinga om håret någon gång här i januari, för att äntligen få den slutgiltiga blonda färgen som jag tänker ha sen, och nu håller jag på att fundera på det här med löshår igen. Jag har haft brunt löshår i (nästan) hela ettan och även större delen av tvåan, clip on då, från Luxy Hair. Har älskat mitt löshår, det ser naturligt ut, håller sig fint i nästan 8 månader och gör att håret ser tjockt och snyggt ut! Kostar dock 800 kronor, och tar tid på morgonen, men skulle vara så jäkla najs att ha till studenten och alla skivor... 
Vi får väll se hur jag gör. 
 
Bild på mig med brunt hår och löshår, och på hur mitt hår ser ut idag, halvlångt, halvblont och lite tråkigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0