Är jag lite trashig...

Bild från Kos i somras, jag och Amanda på bardisken på någon bar på bargatan (många bar i en mening lol)
 
...om jag säger att jag vill söka sommarjobb på Rhodos? 1-2 månader med sol och krök endast låter som något jag skulle behöva desperat just nu, men får väll se hur taggad jag är på mer alkohol efter studenten, haha. Nej, men just nu känns det faktiskt som drömjobbet i sommar! Jag har ju redan ett jobb som jag kan fortsätta med efter studenten, men eftersom att jag jobbar som studybuddy så jobbar jag ju uppenbarligen inte under sommaren, och kommer alltså efter studenten stå helt utan inkomst fram till september ungefär, kul... Därför känns en Rhodosresa väldigt lockande, mer än att stå och löka inne på donken liksom. 
I övrigt så börjar jag bli stressad över julen och julklappar, och även tre uppsatser som ska in denna vecka i mitt kära lilla pluggelilugg, vilket är varför jag drömmer mig bort till Rhodos. Skoj liv här borta, men håller i alla fall på att samla på mig tillräckligt med ilska för att skriva ett åsiktsinlägg snart, taggaaaaaaa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0