Torsdagen

Bild från konserten igår, tagen från Gröna Lunds facebooksida.
Hej på er! Igår var en lite galen dag för mig, så hann inte riktigt blogga haha. Började dagen med en promenad, sedan vidare till ett möte typ, därifrån åkte jag in till stan och träffade ett gäng från klassen och vi drog till Långholmen och badade. Direkt från stranden åkte jag och mötte Amanda som jag drog till Grönan med hahaha :) Gick hemifrån vid halv tio och var tillbaka runt halv tolv! 
Konserten var najs i alla fall, hade kunnat vara bättre tror jag, men var bra med ös första timmen åtminstone. Det var dock en snubbe som råkade armbåga mig på näsan så att jag började blöda massa näsblod, men det var inget att göra åt, fick lite konstiga blickar kanske haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0