Har jag ens kompisar?

(Snyggt collage jag vet) Lite bilder har det dock funnits på mig och kompisar under det senaste halvåret 
Hej på er, synd att jag nästan aldrig skriver nu för tiden. Nu har jag dock projekt i skolan, så ska försöka uppdatera liiiite bättre samt ÄNTLIGEN byta design! Jag har faktiskt en kamera nu, som är typ tio år gammal och hålls ihop av en gummisnodd, och minner är på ungefär 15 bilder, men det är i alla fall en kamera. Ska försöka få med den till grillningen imorgon med mina fina vänner så kanske det blir lite bilder för en gångs skull! Det blir inte mycket bilder på mina kompisar här i bloggen, för att jag mest fotar med min jädra webcam. Nej, dags för bättring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0