Green Day - Uno, Dos och Tré

Hej! Jag tänkte tipsa om Green Days tre nya album, Uno, Dos och Tré, som jag faktiskt tycker är riktigt bra! Ni har kanske hört Oh Love, Kill the DJ eller Let Yourself Go från Uno som har spelats en del på radio. Men de två andra albumen har knappt fått någon marknadsföring eftersom att Billie Joe Armstrong, bandets sångare och gitarrist, meddelande att han skulle försöka avvänja sig från drogmissbruk bara ett par dagar innan Dos släpptes, så de har knappt spelats på radio, och nästan ingen marknadsföring alls har det blivit för de två senare. 
Albumen är dock riktigt bra, Dos är min favorit hittills, men har inte riktigt lyssnat in mig på Tré än! 
Tips bara ;) Mina favoritlåtar från albumen är Let Yourself Go, Stay the Night, Fuck Time, Ashley, Baby Eyes och Amy. De flesta på Dos är dock jäkligt bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0