7 Januari 2012

Ny tröja från Vietnam, har shoppat massa där, kommer ett inlägg om det senare
Nu var första skoldagen avklarad, har haft en riktig skitdag kan man lungt säga... 
Vi har i alla fall projektveckor just nu, vilket betyder inga lektioner och endast fokus på ett stort grupparbete i två veckor. Mycket jobb, men fortfarande skönare än lektioner, man kan ju jobba hemifrån istället :) 
Så imorgon ska jag iväg och fixa lite saker på morgonen, och sedan plugga hemifrån, och sen så tror jag att David kommer hit imorgon också :) Bra att man har något att se fram emot! Tror även att jag ska försöka knåpa ihop lite bilder till en ny design också ;) 
Sen så lovar jag att det inte ska bli lika mycket tråkiga vardagsinlägg i framtiden... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0