Helgen


 
Det skulle vara skamligt om jag undanhöll dessa bilder från mänskligheten, jag kan fan sätta pengar på att vi bara blir vackrare för var dag som går jag och min lilla David.
 
Jag bloggade aldrig igår, så tänkte att jag kunde sammanfatta helgen lite snabbt :) 
   I fredags var jag och David och firade vår två-års-dag på Döden i Grytan, en Italiensk restaurang på Norrtullsgatan vid Odenplan. Riktigt fin kväll med världens bästa kille! 
   I lördags spenderade jag dagen hemma hos David och pluggade majoriteten av dagen, sedan på kvällen drog jag hem till Amanda för lite myskväll med Sara, Diana och Nicki. Juste, jag tappade min plånbok på bussen också och någon jävel snodde den, 700kr i kontanter, busskort, gymkort, bankomatkort, tre biobiljetter, och två presentkort på 150 spänn borta förevigt... Plus att jag antagligen aldrig kommer att återse min kära plånbok som jag haft i snart tre år. Så det sög. 
   Idag vaknade jag hemma hos David, blev mest mys på förmiddagen, och sedan åkte jag hem för att sätta mig och råplugga inför nationella i matte 1c på tisdag. 
   Där har ni hela min helg, intressant liv. Nu ska jag plugga, puss på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0