Vecka 50

Måndag idag, allmänt segt sådär, men lugn och skön dag i skolan. Hade möte med Barbershopkommittén idag och allt börjar verkligen att låta bra nu, känns askul efter allt jobb som både jag och andra har lagt ner på att det ska bli bra! Vi har ett framträdande på fredagmorgon, ett luciauppträdande, så är astaggad på att det ska bli bra! Men innan dess har vi rep både tisdag och torsdag. 
I övrigt denna vecka har jag luciatåg på onsdag i Gustaf Vasa kyrka klockan 16.00 och 17.00 med skolan. Kom gärna dit och kika, är världens finaste med alla körer från alla Viktor Rydberg skolorna! Det är gratis och allt, så smit in bara ;) 
På söndag ska jag även stå på loppis i Komethallen och jobba ihop lite pengar, så jag har mycket att göra denna vecka kan man säga! Nu ska jag plugga fysik till provet nästa vecka och lyssna på Arctic Monkeys och Bastille, skoj skoj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0