Mellandagar

Hej på er! Får bli en sen bloggning igen, har precis kommit hem från Johan. Bloggar inte lika mycket som jag tänkt, men har inte så mycket att skriva om just nu haha. Glömde förövrigt ett tandläkarbesök igår när jag skulle ta ut min tandställning, var för upptagen med att ligga i sängen och äta julgodis... 
Nej, men nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv och göra lite grejer på mitt lilla lov. Imorgon ska jag träffa Johanna, blir fika på wayne's, och på måndag ska jag iväg på ännu en fika med Micke! Sedan är det nyår, planerna för det är fortfarande oklara, men blir nog bra oavsett! 
Trots att lovet inte blev exakt som jag tänkt mig i år så kan jag i alla fall göra mitt bästa. 
Ahahaha gammal (och överanvänd) bild, men hade iaf på mig detta idag så tänkte att det hade lite relevans iaf, lol 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0