Lugn helg

Tja! Bara för att jag skrev i måndags att jag skulle börja blogga igen så har jag såklart inte gjort det... Nej, men den här veckan har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig. 
Hela denna helg har jag spenderat i mitt rum, lyssnat på musik, klinkat på gitarren, kollat film och typ myst. Har också blivit nästan en hel säsong av Pretty Little Liars, som för övrigt inte alls är lika dåligt som jag trodde att det skulle vara haha. Det enda jag blir lite förvirrad över är att årstiden aldrig verkar förändras, det blir aldrig jul på en hel säsong, och jag vägrar tro att vissa av dom där tjejerna förverkade tre pojkvänner på mindre än fyra månader, så det känns lite konstigt nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0