Have a lousy christmas...

...and a crappy new year. 
God Jul. Egentligen var det julafton igår, eller, aa "igår" men endå. Vet inte exakt vad jag tänkt skriva, men tänkte att jag borde blogga på julafton iaf. Sov idag, missade julmiddagen. Får en till chans imorgon med pappas familj i alla fall. Jag borde sova på tal om det, ska upp om fem timmar och en kvart för att åka ut på landet och fira där. Jag vet inte vad jag håller på med, fan. Hahaha, herregud. Jag borde börja skriva dagbok privat istället för det här, fast jag skulle aldrig skriva i den så nää.  
Sovgott 
(Tänkte ladda upp en bild på mina julkläder, som trots allt var jättefina, har köpt min första kjol. Men nu vägrade det funka så skit i det. Får bli ett helt menlöst inlägg bara för att markera julafton.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0