Gamla, goda tider

Fan också att jag ska vara så dålig på att blogga </3 
Jag har ju de senaste fyra och ett halvt åren dokumenterade med en bild på mig och min dag nästan varje dag, är jättemysigt att kolla tillbaka på, men nu så har jag typ slutat! Vet ju att jag kommer vilja ha det här om några år... Kan alltid försöka börja igen, fast det kommer inte bli så mycket bilder antagligen, suger på det där med att dokuentera min vardag, om det inte handlar om att jag är fin i håret ahahaha, önskar att man kunde snapchatta bloggen. 
Men iaf, kollade bak i arkivet idag, och shit vilken godbit jag är/var... Ibland undrar man hur i helvete någon kunde tycka att jag var girlfriend material på den tiden... Kolla gärna tillbaka till 2009-2011 för bilder på min emo-period in full bloom eller varför inte 2011/2012 för mig som blond och med lugg? Ahahahaha herregud ibland undrar man lite... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0