Fullt upp (skulle publiceras igår)

Hej! Igår bloggade jag ju om fredag, så då kan jag lika gärna blogga om lördag idag, haha :) Igår satt jag hela dagen med mitt plugg och skrev historiauppsats, intressant värre. Skulle egentligen hem till Amanda på kvällen och hålla henne sällskap medan hon packade inför sin miamiresa (hon åkte imorse), men vis sex-tiden så messade Johan mig och bjöd med mig på chillkrök i Kallhäll, så drog dit istället. Ironiskt nog så var det hemma hos en kille som umgås i samma kretsar som David, men det vart inget större problem trots allt haha. Vart en riktigt bra kväll och så, speciellt om man jämför med hur min fredag blev... Fick sedan skjuts hela vägen hem till dörren vid två tiden, lyxigt som fan, haha. Behövde verkligen dra ut dock, så känns bra att jag tog tag i mig själv och träffade lite nya människor. Är så himla lätt att bara sitta hemma och skita i allt. 
Trots sen hemkomst igår så vart det upp vid halv åtta imorse för att åka med farmor och farfar på loppis. Vi sålde en hel del grejer, och jag kom hem med några extra hundralappar på fickan, aldrig fel i juletider :) 
 
Bild från lördagkvällen i Kallhäll (egopics yaaay)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0