Det här med tatueringar

Jag kommer att tatuera mig så fort jag fyller arton. Kan ju alltid försöka göra det tidigare, men stort tvek på att det skulle gå igenom haha. Det finns tusen anledningar till varför man inte borde göra det, någonsin, men för mig finns det också tusen anledningar till varför jag vill göra det. 
Men det känns också viktigt att skaffa tatueringen på ett ställe där jag kan dölja den, om jag vill, samt att det är någonting som verkligen betyder någonting för mig och som jag inte kommer att "växa ur". Och om jag senare inte tycker att just den textraden eller bilden var det absolut bästa, så kommer det alltid då att stå för en period i mitt liv, som alltid kommer vara en del av vem jag är. 
Så jag tänker tatuera mig så fort jag kan. Jag har vetat i flera år vad jag vill ha också. Refrängen från Good Riddance (Time of your Life) av Green Day ska stå i ett relativt simpelt typsnitt någonstans på min lilla kropp, antagligen insidan av armen eller mellan skulderbladen. Låten har hjälpt mig igenom mycket, går på repeat på spotify ibland <3 Så lyssna på låten då, den är bäst! Göre! 
(Kan även informera om att fina pojkar med fina tatueringar är det farligaste som finns.) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0