Påsken med mera

Mitt påsklov har bestått av maassa shopping (för att vara jag), två par jeans och två tröjor, haha, samt David. Hann träffa Niklas och Isak en snabb sväng också, men majoriteten av lovet har spenderats med David och ibland hans kompisar. 
David åker på fredag med skolan och försvarsmakten och ska spendera 5 veckor med att segla över Atlanten... Och dom har ju då ingen jäkla täckning på Atlanten, så eftersom att jag kommer behöva vara utan honom i fem veckor, så spenderar jag all tid osm jag möjligtvis kan med honom... 
I alla fall, jag slänger mest in dom här inläggen för att ha nått att titta tillbaka på (hej mig!), så inga bilder eller övrigt intressant i detta inlägg, sorry till alla er som faktiskt läser min blogg, haha ;) 
Igår så sov jag hos David, och eftersom att jag hade sovmorgon till fem i tre så spenderade jag förmiddagen med honom, mys! Idag på kvällen skrev jag en uppsats, imorgon blir det matte och biologi plugg och på torsdag så tror jag att jag kommer att träffa min fina David för sista gången innan han åker. På fredag så blir det väl äta glass över min ensamhet och kolla på film ensam, haha :( ska på min syrras artonårs kalas i helgen, blir väl det jag har att se fram emot förutom en massa plugg. 
(Grattis Lovisa till ditt lyckade liv) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0