Big Sexy Hair Volumizing Dry Shampoo

Jag har typiskt skandinaviskt hår, tunt, lent och utan volym, och mitt hår blir smutsigt väldigt fort på grund av att jag tränar ofta. Jag har testat tusen olika billiga volymprodukter, men inte gillat en enda, så bestämde mig för att testa en dyrare. Efter att ha sökt runt ett tag så märkte jag att serien Big från märket Sexy Hair nämndes väldigt ofta som den bästa produkten, så jag bestämde mig för att köpa en flaska av deras torr schampo. Märket är tyvärr svårt att få tag på, så jag fick beställa en flaska från Bangerhead.se. Ska få den senast på onsdag i brevlådan!
En liten flaska kostar 79kr och en stor 199kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0