LMFAO på Gröna Lund

Tjaba :) Jag bloggade inte igår, men hade en väldigt bra anledning ;) Jag var nämligen på LMFAO på Grönan! Det var även spexfoto igår i skolan, alla nior klär ut sig och skit, lägger upp bilder på det ikväll :)

Vi drog direkt till Grönan efter fotot, som var runt tolv. Så det blev ingen NO eller svenska för oss, men det var det värt ;) När vi väl kom dit så fick vi vänta i en och en halv timme på att få köpa entrébiljetter, men sen kom vi in :) Sedan satt vi mitt i folkmassan framför Stora Scenen i ca 3 och en halv timma. Fast sista två timmarna stod vi, det var helt sjukt trångt, såg massa som svimmade. Men vafan, när man har stått där i tre timmar går man inte bara ur publiken!

Det var helt sjukt i ståpubliken, jag kom bort från alla jag kände, och höll på att bli nertrampad, men hittade till slut några tjejer från min parallelklass i folkmassan, som jag dansade med resten av kvällen! Var jävligt najs, ångrade inte en sekund att jag hade stått kvar i publiken! Jag är ganska van vid ståplatser också, så hade nästan förväntat mig att det skulle bli jobbigt. Så kvällen var asnajs, förutom ett antal rumpnyp, men det får man tydligen stå ut med om man är tjej och gillar att dansa...

Så nu blir det tagga till Maskinen den 16 Maj, även det på grönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0