10 dagars lista - Dag 7

Dag 7: En presentation av mig själv

Tja! Jag heter Lovisa :) Det jag tycker om mest i hela världen är musik. Alltifrån metalband som Bring Me The Horizon till dansmusik från Aviici finns med på min spellista.
Det jag hatar mest i hela världen är korkade människor. Människor med åsikter som: "Folk som har anorexia eller skär sig vill bara ha uppmärksamhet" eller "Alla kristna är tråkig homofober som tror på påhittade historier" bör därför undvika mig.
Jag älskar att spendera tid på gymmet, men jag avskyr sporter. En asjobbig fysträning får mig peppad och fotboll har ett antal gånger fått mig att skolka från idrotten i skolan.
Jag har en fett vacker pojkvän som heter David som jag spenderar majoriteten av mina helger med.
Jag föddes den 10 oktober 1996 och ska i höst börja linjen Natur/Natur/Musik på Viktor Rydberg Gymnasium Odenplan. Jag är sångare/manager i ett band som heter Amplitude 11 och vi ska ha vår första större spelning den 5 juni för mellan 100 och 200 pers :)
I sommar ska jag till Metaltownfestivalen och till Malaga :)
Några frågor? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0