Tandställning

Ser ni huggtanden eller? Och ser ni varför jag aldrig, ALDRIG, ler så man ser tänderna på foton? Dom är cp bara... Ibland, när jag är torr i munnen, så fastnar huggtanden av någon anledning utanför läppen när jag ler, och sen så fortsätter den synas när jag stängt munnen... Fult tycker jag, gulligt tycker David... I alla fall, även i min underkäke ser det ut som om någon har kastat in tänderna. Det beror på att jag är 2 månader förtidigt född, man kan få trånga käkar då...
I alla fall, my point, jag ska få tandställning inom några veckor! Ska dra ut 4 tänder, två i överkäken och två i underkäken :S Tar de i överkäken först eftersom att tandställningen sätts in där först ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

I Asien anses det fint med snea tänder :o

Synd att Sverige inte är lika ._. hahah XD

Tycker det är gulligt ja ^^

2012-01-06 @ 01:37:42
URL: http://booxeen.blogg.se/
Postat av: Linn

Du som ska skaffa tandställning, du vet att det finns typ osynlig tandställning som knappt syns? Bara så du vet! :) syns knappt. Kram! Linn :)

2012-01-06 @ 02:09:25
URL: http://elifotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0