I'm so ugly, but that's okey because so are you

Om jag fick välja vilket band eller artist jag ville, levande eller döda, att se live, så skulle det bandet vara Nirvana. Deras musik har hjälpt mig igenom de värsta stunderna i mitt liv och i mina finaste minnen spelas Nirvana i bakgrunden. Texterna som ingen förstå och alla kan tolka, basgångarna, gitarren som ibland spelar fel även på skivorna, och musiken låter som en drogtripp. Jag älskar hela skiten. Det gör ingenting att de aldrig kommer att göra ny musik, de har redan den perfekta samlingen låtar.
Och för de som vet ingenting om musikikoner så är det Kurt Cobain på affishen bakom mig på bilderna.
Come
As you are
As you were
As I want you to be
As a friend
As a friend
As an old enemy
Take your time
Hurry up
The choice is your's
Don't be late
Take a rest
As a friend
As an old memoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0