I have done it before, I can do it some more

Örhängen (nya) från BikBok
Tjaba :) Hemma nu från repet. Idag repade vi 14-18, fucking utmattande! Jag börjar nästan bli hes, måste verkligen bli bättre på sånguppvärmning!
Nu blir det träning, duscha, måla naglarna (eventuellt fixa lösnaglar, har bitit sönder mina riktiga D: ) sedan raka vägen i säng!
Önskar verkligen att jag hade haft mer tid att vara med kompisar den här veckan, har inte träffat Amanda på 1000 år, men har fan aldrig tid för ett piss längre! D:
Nog med fucking klagomål för hela veckan, imorgon ska jag vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: Bloggläsare Elina

Hejhej! Sett att du börjat med jillian michaels träning i 30 dagar. Är lite sugen själv och börja träna själv. Men vet du om den där träingen är för dom som ör överviktiga eller kan vem som helst börja träna via den? själv är jag smal men vill ha fast kropp och bygga muskler. Tror du den funkar? Hur har det gått för dig, har du fått resultat? Berätta om vad du tycker osv. och du får gärna ge mig tips om den osv. Bra blogg föresten! =)

2012-01-17 @ 20:22:59
Postat av: Bloggläsare Elina

Hejhej! Sett att du börjat med jillian michaels träning i 30 dagar. Är lite sugen själv och börja träna själv. Men vet du om den där träingen är för dom som ör överviktiga eller kan vem som helst börja träna via den? själv är jag smal men vill ha fast kropp och bygga muskler. Tror du den funkar? Hur har det gått för dig, har du fått resultat? Berätta om vad du tycker osv. och du får gärna ge mig tips om den osv. Bra blogg föresten! =)

2012-01-17 @ 20:24:25
Postat av: david

2012-01-17 @ 22:10:24
Postat av: david

om den är för överviktiga skulle väll lovisa inte köra den, eller hur?

2012-01-17 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0