Flytande föda

Typ ett år gammal bild, men känner mig såhär just nu :(
I måndags så gick jag och spände min tandställning, och fick en extra gummisnodd runt framtänderna, för att jag hade fått gluggar där. Jag var hos tandläkaren klockan nio på morgonen, och när jag kom hem runt halv sex så var alla gluggarna borta... 
När jag vakande nästa morgon så värkte dock hela munnen, speciellt en av mina framtänder. Jag kunde inte äta, dricka eller röra på mig för att då typ sprängdes tanden. Så vi åkte in på akuttid till min tandreglerare, men dom visste inte vad det var och kunde inte göra ett skit. 
Jag har därför inte varit i skolan, kunnat röra mig, äta eller träna sedan igår morse. Det jag har ätit de senaste dagarna är fil och soppa. Fyfan vad jag vill äta riktig mat!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0