To true too sad, sad, sad

Idag hade vi uppspel till elevkonserten i skolan, där man fick se om man kom med eller inte :) Amanda var inte där, (fett synd, har typ inte hunnit prata med henne på flera dar känns det som :/), så det blev bara jag och Henrik som spelade upp :) Och vi kom ju då SJÄLVKLART med :D Hahaha, dock så lyckas jag med att stå och drivsjunga i en avstängd mick precis när någon har turen att öppna dörren och få en glimt av mitt fantiska scenspråk :)
Jaaja, huvudsaken är att vi kom med iaf, efter en hel del tonartsbytningar, varav en där det kändes som om jag sjöng nere i magen för att den var så mörk -.-'
MEN jag är glad och har haft en bra dag pusshejdå på er alla utom er utom alla som är dumma för dom förtjänar inga pussar HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0