This is the dawning of the rest of our lives, on Holiday

Tja :) Idag var det studiedag, så var ledig från skolan :) På morgonen (runt tolv) drog jag till gymmet för att gymma med Amanda :) Körde 40 min spinnig, 30 min på löpbandet plus styrketräning på armar och mage :) Var helt jäkla slut när jag kom hem runt tre!
Sitter och övar nu på nya, sexiga, elgitarren :) Kan inte spela elgitarr än, men lär mig. Jagb har ju redan smidigheten i fingrarna från akustiska gitarren, så det går framåt rätt så fort. Sitter just nu att övar på Holiday av Green Day, riktigt lätt att spela faktiskt!
Tummen upp för det diskreta fuckyou:et, att jag har femåringshänder samt att jag nästan alltid skelar lätt på bilder! :D

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; tack så hemskt mycket du är också super söt!

2011-11-07 @ 21:36:59
URL: http://rebellsik.blogg.se/
Postat av: ebba

sv; tack så hemskt mycket du är också super söt!

2011-11-07 @ 21:37:16
URL: http://rebellsik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0