Onda cirklar

När jag blir trött blir jag bitter, och då blir jag ännu tröttare, och då blir jag ännu bittrare, och cirkeln slutar med, om cirklar nu har ett slut, att jag sitter ensam på mitt rum som en riktig bitterfitta och tänker på hur hemskt allt är.
Sååå, let's lighten up! Ska kanske till skolan imorgon, får se hur jag mår, är yr och har ont i huvudet och är förkyld, så chanserna ser inte sääärskillt stora ut... Men måste gå för Davids skull, för annars får jag inte träffa honom imorgon, och saknar honom som fan :( Och jag är tillbaka i min cirkel av misär...
Nejmen, det är faktiskt bara en månad kvar till julafton typ, så jag har lite anledning till att vara glad :) Och verkar som om det händer lite kul i helgen också :) Så helt depp är jag inte än ;)
Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0