KONSERT :D

Idag har det då varit konsert i min skola :D Det var tretton nummer, och jag var nummer nio och nummer tolv :) Kör nämligen två låtar ju, först Dani California av Red Hot CHili Peppers med Henrik, och sedan Your Betrayal av Bullet For My Valentine med Clara, Henrik, Johan och Felix :)
Går skiiiitbra för mig :D Är en konsert ikväll klockan sju också, är fan redan peppad! Faan vad peppad jag har varit senaste veckan :D
Om jag får tag på nån så kanske det kommer ut film på när vi kör också! ;)
Man ser inte så bra, eftersom att ajg har både svart tröja och svarta jeans, men dagens iaf ;)
Typ sidenlinne från HM
Jeans från Gina Tricot
Nitarmband från Lindex (??)
Och halsband med kors från Glitter
Btw, typ bara på tal om ingenting, är det någon annan som ser att jag har gått ner i vikt? :D Är fett nöjd, har säkert minskat med två, tre centimeter runt höfterna! :D Och jag har bara gymmat i två och en halv vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0