I'm like a, hot chick, that you can't even touch

Har som ni säkert har märkt på bloggen, börjat gymma som fan på sistone, (Amanda har dock gymmat ÄNNU mer, hon kommer fan snart att börja sova där), har varit där 4 gånger hittills, under den senaste veckan, och trodde verkligen inte att jag skulle börja se resultat förens om cirka 2 veckor till. Men jag har redan tappat i vikt, fått snyggare ben, plattare mage och fastare muskler både här och där! :D
Så jäkla glad och nöjd med mig själv!
Mitt tips till alla som är missnöjda med sin kropp, (kan inte påstå att jag var det innan, men alla har ju komplex), att börja gymma! Det är skitjobbigt första gångerna, men jag tycker redan att det är kul att springa!
Är nu ännu mer taggad att träna, eftersom att ajg har sett resultat, så förbered er på en hel del mer träningstalk!
Jag typ i tisdags, innan jag stack till gymmet. Ignorera cpleendet ;)
Hahaha, har även upptäckt hur sjukt tungt det är att kuta i mjukisar, även tajta sådana, så har nu bytt till riktiga träningstajts eller vafan det nu heter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0