Helgsammanfattning

TJA :D Jag är tillbaka efter en riktigt bra helg! I fredags var jag då som sagt på In Flames på Hovet, riktigt sjukt bra konsert, ös som fan, trots att vi hade sittplatser! Fast nästa gång dom kommer till Sverige ska jag faan stå längst fram! Det var 4 förband, Insense, Rise To Remain, Ghost och Trivial. Alla förbanden utom Ghost var asbra! Ghost var ett satanistband där sångaren var klädd i svart och röd påvedräkt med satanistkors på och sjöng bland annat på latin... Låtarna hette liksom Ritual och Anti-Christ... De andra förbanden var skitbra iaf, speciellt Rise To Remain och Trivium!
Sen igår var det först poker hos Isak med David, Amanda och Isak (duuh), och sen in till Kista, käka middag och se Breaking Dawn :D Jag och Amanda hade typ bästa platserna i hela jäkla salongen!
Idag var det chilldag med Älsklingen, och en sväng på gymmet.
Fuck vad mitt hår ser risigt ut, men bara så att alla vet så är det inte det, är blixten kthx :) Btw, helt oredigerad bild, älskar mitt smink! Ser fan airbrushat ut :D

Kommentarer
Postat av: Catten

*Insense och *Trivium.....

2011-11-20 @ 22:10:35
Postat av: maja

men in flames är ju svenskar.. oO

2011-11-22 @ 18:59:28
URL: http://ettparblodigaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0