Gos

Hejsan :) Sorry för att jag har varit bajsdålig på att uppdatera nu på höstlovet, men jag har typ sovit hemma 2 nätter av 7... ´Hahaha, blir inte så mycket bloggning då, eftersom att jag oftast lämnar datorn hemma :) Igår gymmade jag först 1 timme med amanda, och sen direkt in i simhallen med David och lilla Isak, hans kusinbarn, hade jättemysigt, men var jättetrött när vi kom hem! Sen blev det sova hos David, och idag har vi varit och bowlat med Davids kusin och hans son :) Så, busy days, men är äntligen hemma nu och ligger och myser med David, ska snart kolla på American History X :)
Random bild från min födelsedagsfest, men pallar inte ta nått nytt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0