utsliten

Jag är sjukt trött, sov typ tre timmar igår natt och låg typ däckad hela dagen i sängen tills det vid kvart i fyra var dags att traska iväg till musikalen för en föreställning igen. Hade ju premiär igår, gick skitbra och var slutsålt. Däremot var det inte alls lika många där idag, men David kom idag :D Har lite dåligt samvete för att jag fick han att komma faktiskt, tror inte musikaler är hans grej riktigt.
Jag i mitt gothiga scensmink. Alla andra måste vara mörkorange i ansiktet för att dom inte ska se döda ut, men jag SKA se emo ut, för jag spelar ett emo i musikalen, så det enda jag behöver är lite solpuder som rouge och sen TJOCKT med svart runt ögonen :D Det kanske inte riktigt syns, men jag har svart ögonskugga upp till ögonbrynen o.O

Juste, skulle svara på en kommentar också, från Sanna som undrar om min fanfic på TTH.
Jag la faktiskt upp hela Size does matter på thf innan dom la ner, och hann tillochmed börja på uppföljaren. Men för att kunna posta uppföljaren på någon annan thfansida när thf la ner så var jag tvungen att lägga upp size does matter först, för att man skulle fatta uppföljaren. Dock så slutade jag skriva uppföljaren när thf la ner, vet inte varför. Men jag har också problem med att hinna skriva, hinner knappt sitta vid datorn alls längre. Men jag kan posta fortsättningen på size does matter om du vill :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tjatja! Föreställningen igår gick ju rätt segt men den blev ju ändå helt OK!

Haha, KRAM! :-)

2011-03-27 @ 12:43:21
URL: http://lifebytilda.devote.se
Postat av: emme :D

haha, skitroligt att läsa ju ^^ det jag gillar med dig e att du e så jävla galen :D

2011-03-28 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0