PRAO

Tjafan skitungar :D Hoppas ni har saknat mig under dom typ 3 dagar jag har vart frånvarande ;) Jag är sjukt upptagen för musikalen och praoveckorna som kommer snart och allt.
Men gissa var jag ska praoa?
Jag ska praoa första veckan (vecka 12) på bussgaraget ute på Ekerö :D Jag ska städa bussar och kommer få sånna dära svintuffa blåställsbyxor :D
Men sedan andra veckan ska jag praoa på....(trumvirvel)......UNIVERSAL :D Ni vet, det stora musikbolaget som typ sponsrar alla reklamer @ spotify :D Man har ju kontakter ;)
Lovar att lägga ut bilder om jag träffar nån kändis i receptionen :D
Haha, såhär sexig var jag för ett par dagar sen när jag satt och spela Cod :D

Kommentarer
Postat av: kamilla

2011-03-19 @ 19:17:46
Postat av: kamilla

haha fail jag råka trycka på enter innan (a) I ALLA FALL mwuhaha hej:D

2011-03-19 @ 19:18:40
URL: http://powerpuffarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0