Musikalen

Tjafan ;) Ledsen för att jag inte har bloggat, men i onsdags hade jag ridning och musikal, i torsdags hade jag musikverkstad, musikal och dans och i går hade jag musikal plus att när jag kom hem var jag så jävla trött att jag inte pallade blogga :/
Men det går framåt i alla fall på musikalrepen, och nästan allt sitter nu. Vi har premiär fredagen den 25:e mars, och har en till föreställning på lördagen efter. Sedan spelar vi för skolor hela vecka tretton. Om du är intresserad av att köpa biljetter till föreställningarna 25:e eller 26:e, maila mig så berättar jag mer ;)
Min mejl: [email protected]
Jag ska på rep på varje dag hela nästa vecka så vet inte hur det kommer bli med uppdateringen riktigt...
Mer info klicka på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0