I'm made of wax Larry, what are you made of?

Tjaaaaaaaaaaaaabaaaa :D
Sry att jag hoppade över att blogga (igen) igår, men va med bejb (hiihihi, fett busigt att kalla David så) hela dan så jag hade typ knappt tillgång till dator.
Idag var min första dag som praoelev på UNIVERSAL MUSIC!!!!!! Det stod i stora feta bokstäver på utsidan av huset och jag blev helt starstrukk oO Men jag berättar mer om det en annan dag, för nu måste jag gnälla lite. För min ÄLSKADE AMANDAPANDASÖTNOSÄLSKLING som jag inte har träffat på typ EN VECKA har utegångsförbud, så jag kan inte träffa henne D: FUCK YOU FLAMS FUCK YOU!! Nejdå, älskar dej bejb <3
Och för alla er som undrar vad det va hon gjorde för att få utegångsförbud så säger jag bara att det var barnförbjudet, helförbjudet, oroväckande, rubrikskapande, helstört, fantastiskt och helt jäkla sjukt mega awesome. Och. Väldigt. VÄLDIGT. HEMLIGSTÄMPLAT :D
Muahahaha, jag kommer inte berätta, bara så ni vet.
Har inga bilder från idag, så ni får en bild på hur jag såg ut för EXAKT ett år sedan. 28 mars 2010:

Kommentarer
Postat av: Sara :)

I know you do :))<3

2011-03-29 @ 16:28:27
URL: http://saccys.blogg.se/
Postat av: ...

Hur brukade du göra ditt hår förut? 0o asså som på bilden för det är typ messy? Har alltid undrat ^^ Lite efter som kommenterar nu men xD

2011-04-19 @ 13:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0